A Review Of بیماری شبیه زونا

Wiki Article

زمانی که جویای کمک می شوند اغلب به دلیل خود بیماری نیست، بلکه به دلیل شرایطی است که همزمان با آن بیماری وجود دارد، مانند اضطراب یا افسردگی یا مشکلات دیگر

Your browser isn’t supported anymore. Update it to find the finest YouTube expertise and our latest attributes. Learn more

هدف اصلی ما در سایت دکتر بهشتیان ارایه خدمات و مطالب علمی و به روز به شما خواننده گرامی می باشد.

با داروساز یا پزشک خود درباره‌ی مزایا و عوارض جانبی داروهایی که برای شما تجویز می‌شوند، صحبت کنید.

روشنفکر بلندپرواز و خودبزرگ بین است. از این رو همواره یک گرایش ناهشیار به اصلاح گرایی و ایجاد رفرم دارد، ادعای عظمت و جاودانگی می‌کند، خود را دانای کل می‌داند که باید معلم اخلاق دیگران باشد، همیشه به دنبال نقص زدایی از کار دیگران است در حالی که نقایص خود از نظرش دور می‌ماند و خود را صاحب رسالت و مأموریت برای تحول و دگرگونی وضع موجود و نجات بشریت از چالش‌ها می‌داند.

کارشناسان این واکسن را برای افرادی که مبتلا به آبله‌مرغان نبوده‌اند نیز توصیه می‌کنند. ​

مهم است فردی که دچار زونا است، از تماس با این افراد اجتناب کند:

فکر می کنند دیگران دارند به شخصیت آنها توهین و حمله می کنند، در حالی که از نظر دیگر افراد اینگونه نیست.

از آنجایی که افراد مبتلا به این اختلال اغلب به دیگران بی اعتماد هستند، درمانشان برای روانشناس و روانپزشک چالش برانگیز و بسیار مشکل است، زیرا اعتماد و ایجاد ارتباط از مؤلفه های مهم در روان درمانی هستند.

​علائم ممکن است بسته به این که در کجای بدن ظاهر شوند، در ذلت خود متفاوت باشند. ​​​​​​​​بعضی از مردم دچار درد هستند اما جوش ندارند برخی دیگر ممکن است همراه با درد جوش داشته باشند که با نشانه‌های دیگری مثل تب، لرز و یا سردرد همراه است. برخی از رایج‌ترین علائم زونا عبارتند از:

بعد از ابتلا به آبله مرغان، ویروس تا آخر عمر به صورت نهفته در بدن شما باقی می‌ماند و می‌تواند سال‌ها بعد دوباره به‌صورت زونا فعال بیماری پوستی زونا در بارداری شود.

شخصیت در طول دوران کودکی و نوجوانی به رشد و تکامل خود ادامه می دهد.

سپس متخصص سلامت روان یک ارزیابی جامع انجام خواهد داد. او ممکن است از فرد در مورد دوران کودکی، مدرسه، زندگی کاری و روابطش بپرسد.

در موار نادر، ممکن است بیماری شینگلز با عارضه همراه باشد. این مشکل به‌ویژه در افرادی دیده می‌شود که سیستم ایمنی ضعیفی دارند. عوارض احتمالی عبارتند از:

Report this wiki page